Pravila in pogoji poslovanja
Pravila in pogoji poslovanja
Ti pogoji poslovanja, objavljeni na spletni strani MonkeyFreekSlovenija pod rubriko »Pravila in pogoji« (v nadaljevanju: »pogoji poslovanja«) določajo pogoje nakupa izdelkov preko spletne strani MonkeyFreekSlovenija, ki je dostopna na povezavi http: www.monkeyfreek.si (v nadaljevanju: »spletna stran«) in jo upravlja podjetje Ast Plus d.o.o., Prešernova 1a, 1230 Domžale (v nadaljevanju: »ponudnik«).
»Kupec« v teh pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov.
Pred oddajo naročila za nakup izdelka je pomemben kupčev skrben pregled pogojev poslovanja in politike varstva osebnih podatkov.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja in potrjuje, da je bil z vsemi pogoji dodobra seznanjen.
Bistvene lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave, veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila.
Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici še preden je naročilo zaključeno. Poštnina se obračuna skladno z veljavnim cenikom Pošte Slovenije, lahko pa je v okviru prodajne akcije tudi brezplačna.
1. Informacije o ponudniku
Ponudnik in njegov naslov: | Ast Plus d.o.o., Prešernova 1a, 1230 Domžale |
Matična številka: | 2029138000 |
Identifikacijska številka za DDV: | SI28807464 |
2. Dokončna potrditev naročila
Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko kupec po oddaji spletnega naročila prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila s strani ponudnika.
3. Struktura oglaševane ponudbe
Na spletnih straneh je predstavljena ponudba, na kateri so slike izdelkov dejanske ali simbolične. Čez fotografijo/sliko je navedena cena (regularna in znižana ali samo regularna). Sledi naslov ponudbe. S klikom na naslov ali fotografijo pride uporabnik do predstavitve storitve/izdelka. Predstavitev storitve/izdelka vsebuje fotografijo, daljši opis, ceno (regularno ali regularno in znižano, možnost delitve na Facebook-u, možnost klika na košarico (proces nakupa).
4. Plačilni pogoji
Za plačilo se bo kupcu ponudila možnost plačila z bančnim nakazilom po predračunu in po povzetju v gotovini.
4.1. Plačilo po predračunu
Plačilo preko plačilnega naloga UPN (plačilo preko spletne banke ali preko položnice na banki ali pošti) po predračunu.
4.2. Plačilo po povzetju
Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na njegovi lokalni pošti.
5. Promocijska koda
Promocijska koda uporabniku prinaša določeno ugodnost v obliki popusta ali konkretnega zneska. Promocijska koda je beseda ali kombinacija besed in številk, ki jo spletni uporabnik vnese fazi nakupnega procesa v nakupno košarico v za to ustrezno polje.
Pri vsaki promocijski kodi je navedeno, koliko časa je aktivna. Po preteku veljavnosti promocijske kode, uporabnik ne more več uveljavljati ugodnosti.
6. Postopek nakupa
Nakupni proces je preprost in hiter. Slediti morate naslednjim korakom.
a. Nakupovalna košarica
– Izberite svoj izdelek in želeno količino: Kliknite na povezavo ‘Dodaj v košarico’.
– Preglejte košarico: Ob prvem izdelku, ki ga boste dodali v nakupovalno košarico, se vam bo na naslednjem koraku prikazala vsebina celotne košarice. Če želite še nadaljevati z brskanjem po izdelkih in k svojemu naročilu dodati še morebitne dodatne izdelke, preprosto kliknite na povezavo ‘Nadaljuj z nakupovanjem’. Če želite iz košarice katerega izmed izdelkov odstraniti, kliknite na minus, ki se nahaja zraven fotografije izdelka. V kolikor boste na tem koraku spreminjali količino izdelkov v košarici, kliknite posodobi košarico. Po pregledu košarice kliknite ‘Nadaljuj’.
– Izpolnite svoje podatke: Ko ste v nakupovalno košarico dodali vse izdelke, ki jih želite naročiti, morate pri prvem koraku najprej izpolniti podatke o plačilu in dostavi, če se naslov plačnika razlikuje od naslova dostave ter izbrati način plačila.
– Nato izberite način plačila in zaključite naročilo: Po izbiri načina plačila kliknite na ‘Zaključi nakup’.
Potrdilo naročila, s podrobnostmi, boste prejeli na e-naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu.
Če boste po oddaji naročila želeli spremeniti ali preklicati naročilo lahko to storite s klicem na 030 409 592 vsak dan od 9h do 19h.
b. Potrditev naročila
Po oddaji naročila boste na posredovani e-naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli e-pošto s podrobnostmi svojega naročila ter z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo.
c. Odprema blaga
Ponudnik vam bo v dogovorjenem roku pripravil blago za odpremo ter ga odposlal na vaš naslov.
V primeru, da se bo rok dostave nepričakovano podaljšal, vas bomo o tem obvestili preko telefona, e-pošte ali fizične pošte.
7. Vračilo izdelkov
Vsak kupec ima pravico, da ponudniku kupljenih izdelkov skladno z določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZvPot-1«), v 14 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa). V tem primeru lahko vrne izdelek, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri vračilu izdelkov potrošnik skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino, ki ne bodo sprejete. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od pogodbe odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Ponudba izdelkov v domeni ponudnika
Potrošnik o odstopu od pogodbe in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti pisno na elektronski naslov: monekyfreekslovenija@gmail.com.
Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od pogodbe ne velja v primeru, kot ga določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo:
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov – slednje nam lahko sporočite pisno na elektronski naslov monkeyfreekslovenija@gmail.com).
Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov nas kontaktirajte na elektronski naslov monkeyfreekslovenija@gmail.com.
8. Reševanje reklamacij
Ponudba izdelkov v domeni ponudnika
Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let, odkar je bilo blago izročeno.
V kolikor želi kupec kupljen izdelek oz. storitev reklamirati ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdelka oz. storitve, lahko kontaktira ponudnika preko elektronskega naslova monkeyfreekslovenija@gmail.com .
Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani ponudnika sprejemamo na telefonski številki 030 409 592, vsak delovni dan od 9h do 19h.
9. Izključitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Pri tem tudi ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Obenem ni zagotovljena točnost, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ponudnik oglaševalskih storitev ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V zvezi s tem ga v razmerju s kupcem iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročila, bo kupec o tem v najkrajšem možnem času obveščen in seznanjen z nadaljnjimi koraki.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na kupčevi strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Z uporabo spletne strani se kupec zaveda in se strinja, da mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
10. Pošiljanje sporočil uporabnikom
Pri nakupu izdelkov in storitev prek spletne strani ima kupec na izbiro, katera trženjska sporočila želi prejemati. Izbiro uveljavlja na način, da se z registracijo na spletni strani strinja s tem, da bo na uporabljeni elektronski naslov prejemal komercialna in/ali administrativna e-sporočila.
Ni mogoče izključiti prejemanja administrativnih e-sporočil, ki se nanašajo na vašo aktivnost na spletni strani, povezano z uporabniškimi računi, zahtevki ali vprašanja v zvezi z nakupi.
V primeru, da kupec komercialnih sporočil ne bo želel prejemati, se lahko od slednjih odjavi. Podatki za odjavo bodo vsebovani v vsakem komercialnem elektronskem sporočilu.
11. Zasebnost
Uporabnik z uporabo spletne strani potrjuje, da je seznanjen, da so vse razprave, ocene, komentarji, zasebna sporočila, klepetalnice oz. drugi načini pošiljanja sporočil ali medsebojne komunikacije javne in ne zasebne narave, ter da zato osebje ponudnika lahko preverja vašo komunikacijo brez izrecnega dovoljenja uporabnika. Ker ponudnik ne nadzira oz. odobrava vsebine, sporočil ali informacij, ki se lahko nahajajo v kateri koli skupnosti, posledično ne nosi nikakršne odgovornosti v zvezi s to komunikacijo in za dejanja, ki izhajajo iz kupčeve udeležbe, v kateri koli komunikaciji, vključno z odgovornostjo za morebitno sporno vsebino. Nobena komunikacija, ki jo objavite na spletni strani (ne glede na to, ali gre za pogovor v živo, skupino za razpravo, forum ali podobno), se ne šteje za zaupno. Glede objavljenih komentarjev, sporočil ali drugih informacij na tej spletni strani uporabnik izrecno prenese vsakršno pravico do uporabe teh komentarjev, sporočil ali informacij za promocije, oglaševanja, raziskave trga ali katere koli druge zakonite namene.
12. Varstvo osebnih podatkov
Z izvedbo nakupa izdelkov, ki so oglaševani na spletni strani, uporabnik dovoljuje, da ponudnik posredovane osebne podatke uporablja in obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil oz. uporabi za neposredno trženje v okviru svoje registrirane dejavnosti (v nadaljevanju: »namen«), skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (v nadaljevanju: »ZVOP-1«). Navedene osebne podatke lahko hrani in obdeluje za čas namena, zaradi katerega so bili dani, oz. do pisnega preklica privolitve kupca in končnega uporabnika. Slednji lahko, skladno s 73. čl. ZVOP-1, kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati posredovane osebne podatke za namene neposrednega trženja, pri čemer je ponudnik, na svoje stroške, dolžan v 15. dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih petih dneh pisno obvestiti udeleženca, ki je to zahteval. Kupcem ter končnim uporabnikom ponudnik priznava vse pravice skladno z ZVOP-1.
Politika zasebnosti je dosegljiva tukaj.
Uporabnik soglaša tudi, da je seznanjen z ureditvijo piškotkov.
13. Uporaba prava in pristojnost
Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani in ponudnikom kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
14. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Ponudnik oglaševalskih storitev kot posrednik ponudnikov blaga in storitev, ki skladno z določbami relevantne zakonodaje, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
15. Končne določbe
Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupci in ponudnikom oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.
Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 10. 10. 2018